23 Ekim 2014 Perşembe

Sonbahar Şiiri

Kurban bayramı da geldi geçti. Tatil bitti. Havalarda değişti artık.
Akşamları serin oluyor. Üşüyoruz. Okula giderken sağa sola bakıyorum, ağaçlara bakıyorum, yaprakların çoğunun yere düşmüş oluğunu görüyorum. Eve bu mevsimin
Artık yaz olmadığı kesin. Derste işlemiştik mevsim sonbahar. Ben de sonbaharla ilgili bir şiir yazdım. Bu mevsimde olan değişiklikleri şiirimde yazdım.

Umarım beğenirsiniz. Beğenmezseniz beğenmeyin ben yazdım işte:) 


SONBAHAR


Dalda ne çiçek var
Ne de kiraz
Pazara git sen
Nar al biraz

Yapraklar sarardı
Düştü bir bir bak
Sabah okul var
Haydi erken kalk 

















Artık çıktı lahana
yemekte var sarma
Odunu, kömürü hazırla
Kış yakında kapıda

Çekildi kırlangıçlar
Ağaçlara kondu kargalar
Yarın cumartesi
Evde bayram var


Yazlıklar dürüldü
Turşular kuruldu
Dağda ilk kar göründü
Kalorifer yandı

- Sincap Ali -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder