14 Ocak 2015 Çarşamba

Köprü Altındaki Aile (tanıtım)

Amcam bana kitap fuarından bugün bir kitap almış. Yarıyıl tatilinde babam izin alabilirse inşallah amcamın yanına gidersek orada kitabı bana vereceğini söyledi. Kitabın ismini sordum
Önce söylemek istemedi sürpriz olsun dedi, ama ben ısrar edince eh hadi söyleyeyim dedi:  “KÖPRÜ ALTINDAKİ AİLE”

Ben de kitabın ismini öğrenince kitabı gerçekten merak etmeye başladım. Yaptığım araştırmada aşağıdaki bilgilere ulaştım. Şimdi kitabı elime alıp okumayı gerçekten heyecanla bekliyorum. Benden önce alıp okumak isteyenler olursa, işte amcamdan tavsiye kitap aşağıda:

Yazar: Natalie Savage Carlson
Çevirmen: Ali Orhan
Yayınevi: Beyaz Balina Yayınları
Sayfa Sayısı:120

1959’da Newbery Onur Ödülü’ne layık görülen sıcacık bir aile öyküsü…

Armand, yokluk içinde yaşamayı öğrenmiş bir evsizdir. Hayatını dilenerek ve tuhaf işler yaparak kazanır. Üstelik bu dertsiz tasasız hayatından da epey memnundur.
Neden olmasın ki? Bir kere hırsızları dert etmesine hiç gerek yoktur, çünkü bütün varı yoğu bir bebek arabasını ancak doldurur. Bütün Paris sokakları onun evi olduğundan kira ödemek gibi bir derdi de yoktur. Ailesi olmadığından kimseyi merak etmesi gerekmez. Kimseleri de istemez zaten….

İşte kitabın arka kapağından bilgiler kısaca bu şekilde aktarılmış.
HAYDİ İYİ OKUMALAR :)

2 yorum:

  1. çocuklar blogunuz güzel olmuş.
    benim de sizin yaşınızda bir kızım var.
    bu kitaba da bayıldım. kızıma alacağım.
    selamlar

    YanıtlaSil
  2. Sevil teyze blogumuzu beğenmiş
    olmanız bizi çok mutlu etti.
    desteğinize teşekkür eder, kardeşimize
    de selam ederiz.

    YanıtlaSil