10 Kasım 2014 Pazartesi

Çekmece Çek Çek

Okulda öğretmenimiz kitap okumamızı 
teşvik ediyor ve bunu hepimize birer kitap vererek destekliyor. 

Öğretmenimin verdiği 
kitaplardan birisini bugün sizlere tanıtmak ve yorumlamak istiyorum. 

Evet, kitabın adı “Çekmece çek çek”.




Bu pazar bize ninemle amcam geldiler.
Amcam yıllık izne ayrılmış birkaç gün 
bizde kalacaklar. Elimde kitabı görünce hemen konusunu sordu ben de anlattım. 
O zaman dedi, bunu bloguna eklemelisin. 

İşte bende şimdi ekliyorum. 


Kitabın Kısa Özeti:

Bir zamanlar Yağmur adlı bir kız varmış. Yağmur çok dağınıkmış. Bir gün ailesiyle gezmeye gitmişler.
Onların gitmelerini fırsat bilen fare, örümcek, çekirge çekmece çekçek’in bir köşesine sığınmışlar. Ama bu durum çekçe’ ki pek memnun etmemiş.
Yağmur geldiğinde bir ağlama sesi duymuş.O kim demiş.Ve onun çekmece çekçek olduğunu anlamış .
Çekçek:
-beni açık ve baş bırakıyorsun.
Yağmur:
-Pekala bundan sonra seni asla açık bırakmayacağım söz veriyorumdemiş.
Ve o günden sonra Yağmur’la iyi anlaşmışlar. 

                        ------  MUTLU SON   ------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder