5 Aralık 2014 Cuma

Güvercinci Kel Çocuk:Tanıtım

Öğretmenimin verdiği ev ödevlerini bitirdikten sonra annem bilgisayarda oynamama izin verdi.
Ben de kardeşimle bilgisayarı açtım. Kardeşim "abi hemen oyuna saldırma amcamın dediğini unutma, kitap oku dedi ya" dedi. Ben de şimdi kitap okumayalım ama kitaplara bakalım dedim ona.
Böylece bir kitap alışveriş sitesine girdim. Orada çocuk kitaplarına bakarken bu kitap hoşumuza gitti.
Şimdi bunun tanıtımını yapmak istiyorum. 


Konusu Arka Kapaktan:


Gelecek kuşkusuz sizin ellerinizde; iyisiyle, kötüsüyle de sizin olacak. İster istemez büyüyecek ve zamanla birlikte yol alacaksınız. Yoksulluk, zulüm, zorbalık, adalet sevinç keder, kimsesizlik, dayak, iş ve işsizlik, hapishane ve özgürlük, hastalık ve ilaçsızlık, açlık, çıplaklık, yüzlerce sosyal mutluluk sizin olacak.


Bir varmış bir yokmuş, develer tellal iken pireler hamal iken, ben annemin beşiğini tıngır mıngır sallar iken ülkenin birinde kel bir çocuk yaşarmış… İhtiyar annesiyle birlikte küçük bir kulübede yaşayıp gidermiş.

İşte tüm masallar gibi böyle başlayıp gittiğini tahmin ediyorum bu masalında. Yarıyıl tatilinde amcamdan bu kitabı bana almasını söyleyeceğim. Amcam alır. 

Off tatili şimdiden sabırsızlıkla bekliyorum. 

                        Ya siz… :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder